قرار گرفتن دو عضو هیأت علمی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان

ارسال شده در تاریخ : دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
قرار گرفتن دو عضو هیأت علمی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان

دکتر سید محمدعلی رضوی، استاد گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی دانشکده کشاورزی و دکتر محمدصال مصلحیان، استاد گروه آموزشی ریاضی محض دانشکده علوم ریاضی براساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI)، در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته اند.

معیار انتخاب پژوهشگران برتر تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آن هاست. بر همین اساس پژوهشگرانی که توانسته اند براساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند، براساس ارزیابی ISI در گروه نخبگان علمی برتر دنیا قرار می گیرند.

دکتر سید محمد علی رضوی، دارای 200 مقاله JCR ,ISI , ISC و 47 مقاله در مجلات Q1 می باشند. سردبیری دو مجله ISC، عضویت در هیأت تحریریه دو مجله ISI، ارائه مقاله در 95 همایش داخلی و خارجی و انجام 35 طرح پژوهشی داخل و خارج دانشگاهی از دیگر رزومه علمی وی می باشد. دکتر رضوی همچنین به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در سال 93 و مولف برتر دانشگاه فردوسی مشهد در سال 86 انتخاب شد.

دکتر محمد صال مصلحیان نیز دارای بیش از 180 مقاله می باشند که 130 مقاله ی آن با درجه JCR و H-index 17 و سه مقاله وی در پایگاه scopus دارای بیش از 100 استناد است. عضویت در کمیته اجرایی انجمن ریاضی ایران برای 9 سال از سوابق اجرایی وی بوده است. وی هم اکنون مدیر قطب علمی آنالیز روی ساختارهای جبری می باشد.

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر