در آستانه سالروز میلاد با سعادت ختمی مرتبت، حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع)، به همت همه تشکل های دانشجویی و با همكاري مدیریت دانشکده علوم ریاضی به مناسبت پایان نیمسال اول ( 95-94 )  جشن باشکوهی روز یکشنبه 6 دي 94  در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد. در این جشن که با اجراي برنامه هاي متنوع و شاد همراه بود و مورد استقبال پر شور دانشجويان قرارگرفت، ریاست، معاونین و جمعی از اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشکده حضور داشتند.

.به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه فردوسي مشهد، در این مراسم که درتالار همایش دکتر بزرگنیا برگزار شد آقای دکتر خشیارمنش رئیس دانشکده به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه مراسم مسابقه فوتبال بین تیم های اساتید، دانشجویان و کارکنان درزمین ورزشی جنب دانشکده برگزارگردید. صندلي داغ با حضورآقایان دکتر قربانی و دکتر مشایخی فرد، بازی کامپیوتری بین دکترگچ پزان وآقای مومنی، مسابقه "لب خوانی "واجرای تئاتردانشجویی براي حاضران برگزار شد.

در پایان این مراسم رییس ومعاونین دانشکده، از دبیران تشکلهای دانشجویی، دانشجويان برتر، اعضای گروه تئاتر دانشجویی و تعدادی از پرسنل زحمتکش خدمات، با اهدای لوح، تقدیر و تشکر نمودند.

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر