درآستانه دهه فجرانقلاب اسلامی ایران ، معاون آموزشي وفرهنگي دانشكده علوم رياضي از انجام فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي این دانشكده با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری و حمايت معاون محترم فرهنگي و اجتماعي دانشگاه خبر داد.

دکترقنبری درگفتگو با خبرنگار فرهنگي دانشگاه فردوسي مشهد، ضمن اشاره به بهره گیری از توان و پتانسیل و تجربیات همه تشکل‏های دانشجویی این دانشكده درانجام برنامه‌ها گفت:"برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه ( فرهنگی ، علمی وهنری و ... )،حضور تعدادی از اساتید و کارکنان دانشکده در خوابگاه دانشجویان ، اردوهای آشنایی دانشجویان با مفاخر ملی و آشنایی با اساتید سایر دانشگاه‌ها، قرائت زیارت عاشورا هر هفته دوشنبه ها درمحل نمازخانه، برگزاري مراسم در مناسبت‌های ویژه(دهه اول محرم، عیدغدیر، دفاع مقدس، جشن انقلاب ، جشن بیستمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم ریاضی و نکوداشت جمعی از اساتید پیشکسوت تاثیرگذار)، برگزاری مناظره دانشجویی و مسابقه (مسابقه طنز و کاریکاتور با موضوعات دانشکده ،مسابقه ریاضی در 1500و مسابقه جوجه را بشمار) برای ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين دانشجویان ازمهم‌ترين اقدامات فرهنگی صورت گرفته و یا پیشرو ما است".

ایشان در پایان افزود:" نمازخانه این دانشکده در دو طبقه با زیربنایی حدود(300) متر مربع ساخته شده است که یکی از بزرگترین نمازخانه‌ها در بین واحدهای دانشگاهی است. این نمازخانه با دارا بودن موقعیت مناسب، فضایی روحانی و محیطی معنوی برای دانشگاهیان به شمار می‌رود.به منظور بهبود كيفيت و سرعت اطلاع رساني همچنین ارتقاء سطح فرهنگی و کیفی نماز خانه، باتلاش هيات امناي نمازخانه دانشكده علوم رياضي ، كانال تلگرام«نمازخانه دانشكده علوم رياضي» راه اندازي شده است".

همچنین ایشان در انتها از پیگیری‌ها و تلاش‌های حاج آقای طباطبایی - امام جماعت نمازخانه دانشکده علوم ریاضی سپاسگزاری کردند.

علاقه مندان برای پيگيري اخبار و اطلاعیه های نمازخانه دانشکده علوم ریاضی مي‌توانند به كانال تلگرامي https://telegram.me/namazriazi  بپيوندند

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر