همزمان با برگزاری چهارمین سمینار آنالیز تابعی و کاربردهای آن، از تلاش های علمی استاد دكتر اسد الله نيكنام عضو هیات علمی داشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد دكتر كافى رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در مراسم تقدیر از دكتر نيكنام  ایشان  را استادى سختكوش و مهربان توصيف كرد كه  خدمات بيشمارى به دانشگاه ارائه كرده است.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن ارج نهادن به كوششهاى بى دريغ دكتر نيكنام، از اعضاى هيئت علمى دانشكده علوم رياضى به مناسبت برگزارى چهارمین سمینار آنالیز تابعی و کاربردهای آن و مراسم نكوداشت از تلاش های علمی  دكتر اسد الله نيكنام استاد دانشگاه فردوسی مشهد سپاسگزارى كرد.

لازم به ذکر است كتاب "روشنان دانشگاه ١" که به همت مركز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت نكوداشت دكتر اسد الله نيكنام منتشر شده است ،در اين مراسم توزيع شد كه سالشمار زندگى، فهرست آثار علمى، مجموعه اى از يادداشتهاى همكاران و دانشجويان و تصاويرى از دوران مختلف زندگى ايشان را دربرمى گيرد.

همچنين در این مراسم لوح فشرده اى که  فيلمی در باره استاد دکتر نیکنام است و توسط مركز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد تهيه شده است  به شركت كنندگان تقدیم شد.

19058

19059

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر