daneshjoei 9

با تلاش مديريت دانشكده علوم رياضي دانشگاه فردوسي مشهد وتشكل‎هاي دانشجويي اين دانشكده‎، به مناسبت روز دانشجو، جشني با حضور جمعي از دانشجويان و اساتيد محترم دكتر قنبري، دكتر پرويزي، دكتر جعفرزاده، دكتر قرباني و دكتر نجفي برگزار شد.

اين مراسم كه روز سه‎شنبه 16 آذر 1395 در تالار همايش‎هاي دكتر بزرگنيا در دانشكده علوم رياضي برگزار شد، با تلاوت قرآن و زمزمه سرودملي كشورمان آغاز گشت.

در ابتداي برنامه با توجه به اينكه مسابقه عكاسي از فضا و حال و هواي دانشجويي دانشكده علوم رياضي برگزار شده بود، 14 عكس برگزيده براي حضار نمايش داده شد و از همه خواسته شد تا 3 عكس را انتخاب و دربرگه‎هاي  توزيع شده يادداشت كنند.

سپس آيتم جذاب صندلي داغ با حضور دكتر جعفرزاده، با كليت سياسي و با موضوع‎هاي ماجراي روز 16 آذر سال 1332 در كوي دانشگاه تهران و چگونگي نام‎گذاري اين روز شروع شد، و با مقايسه‎ي اهداف و فعاليت‎هاي تشكل‎هاي دانشجويي از گذشته تا به امروز، و با توجه به نزديك بودن به انتخابات سال آينده، پيرامون مسائل سياسي انتخابات رياست جمهوري كشور در دوره‎هاي اخير ادامه يافت.

برنامه ديگرصندلي داغ، با حضور آقاي دكتر قرباني و آقاي سبك‎خيز (دبير كل انجمن هاي علمي دانشكده) و سئوالات طنزآميزي با موضوع امتحانات و اتفاقات دوره‎ي تحصيل ايشان ادامه پيدا كرد.

 برنامه‎بعدي، اجراي پانتوميم، با شركت دو نفر خانم و دو نفر آقايان دانشجو بود كه با همراهي گرم حضار برگزار شد.

پايان بخش اين مراسم اهداي جوايز به سه نفر از برگزيدگان مسابقه‎ي عكاسي بود كه با رأي حضار انتخاب شده بودند.