دکتر محمد صال مصلحیان، معاون پژوهشی دانشکده علوم ریاضی در نشستی که ساعت 12 روز چهارشنبه 5 مهر ماه در سالن دکتر بزرگ نیای این دانشکده برگزار شد، مقررات و شیوه های پژوهشی را برای دانشجویان دکتری تبیین کرد.
در این برنامه که با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دکتری دانشکده برگزار شد، دکتر مصلحیان توضیح مختصری در خصوص  طرح افزایش توانمندی و تولیدات علمی دانشکده علوم ریاضی ارائه کرد.
معاون پژوهشی دانشکده علوم ریاضی برگزاری کارگاه های آموزشی، دوره تحقیقاتی ویژه دانش آموختگان دکتری، حمایت ویژه از مقالات JCR  دانشجویان و دانش آموختگان دکتری و استادیاران با کمتر از 5 سال سابقه و همچنین گسترش روابط بین المللی و دیپلماسی علمی را از محورهای این طرح برشمرد.
دکتر مصلحیان همچنین در خصوص مجلات معتبر، ترتیب و ترکیب نویسندگان مقالات، نحوه حمایت از دانشجویان برای شرکت در همایش های علمی داخل و خارج از کشور و دیگر موارد مهم پژوهشی سخن گفت.
در پایان این برنامه، بحث و بررسی پیرامون مشکلات دانشجویان دکتری صورت گرفت و دکتر سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی و معاون پژوهشی این دانشکده به سوالات دانشجویان دکتری پاسخ دادند.

photo 2017-09-27 14-13-41

photo 2017-09-27 14-14-05