اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده علوم ریاضی به مناسبت آغاز سال نو در ساعت 11:30 روز سه شنبه 14 فروردین  گردهم آمدند.
 دکتر علیرضا سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی  در این نشست ضمن تبریک سال نو از همه همکارانی که در سال پیش با همیاری و همکاری خود موجبات پیشبرد و ارتقا دانشکده را فراهم کردند، تشکر کرد. وی ابراز امیدواری کرد در راستای تلاش های انجام شده، دانشکده در سال جاری بتواند مجوز راه اندازی رشته های ریاضی زیستی و علوم کامپیوتر  (علوم داده) را دریافت کند و همچنین در بخش پژوهشی،  طرح افزایش توانمندی و دستاوردهای علمی دانشکده که توسط معاونت پژوهشی دانشکده ارائه شده بتواند باعث ارتقاء هر چه بیشتر زیرساخت های پژوهشی دانشکده شود.
دکتر سهیلی در بخش دیگری از سخنانش بر کارآفرینی و تسریع در فعالیت های صورت گرفته در خصوص ارتباط با جامعه به ویژه در پروژه هایی مانند "ریاضی برای همه" و "تفاهم نامه با شهرداری" برای افتتاح دفتر دانشکده در شهرداری تأکید کرد. رئیس دانشکده علوم ریاضی ابراز امیدواری کرد که شرکت های دانش بنیان با سرعت بیشتر نهادینه و اثر گذار شوند.
در ادامه این نشست، هر یک از حاضران ضمن تبریک سال نو به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود هر چه بیشتر دانشکده پرداختند. حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع به ویژه کاغذ، الکتریسیته و سایر منابع، ارتقاء سبک زندگی با در نظر گرفتن ورزش و فعالیت بدنی، برگزاری برنامه های فرهنگی- تفریحی در دانشکده برای بهبود روابط درون سازمانی، پیگیری ساخت آمفی تئاتر دانشکده از جمله موضوع هایی بود که در این نشست طرح و بر انجام آن تأکید شد.

IMG 1803IMG 1774