آیین آشنایی دانشجویان نوورود دانشکده علوم ریاضی با بخش های مختلف دانشکده و دانشگاه ساعت 12 روز سه شنبه 17 مهر ماه در سالن دکتر بزرگ نیای این دانشکده برگزار شد.

در آغاز این برنامه که به همت معاونت آموزشی-فرهنگی دانشکده علوم ریاضی و با همکاری شورای صنفی، انجمن علمی، بسیج دانشجویی و کلیه تشکل های دانشجویی دانشکده برگزار شد، دکتر علیرضا سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی ضمن خوشامدگویی به دانشجویان نو ورود و تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در امر تحصیل و تعامل بیشتر با استادان، آنان را به مهارت افزایی تشویق و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر مصطفی رزمخواه، معاون آموزشی- فرهنگی دانشکده نیز ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود، آنان را به مراجعه به استادان راهنمای تعیین شده برای پاسخگویی به سوال هایشان رهنمون شد. معاون آموزشی- فرهنگی دانشکده آزمایشگاه های تخصصی "تحقیق در عملیات" و "بازی سازی" را معرفی و دانشجویان را از حضور دفتر همکاری های علمی با شهرداری در دانشکده مطلع ساخت. دکتر رزمخواه از دانشجویان خواست که مطالبات علمی شان را افزایش دهند و پس از پرداختن به امور درسی در تشکل ها نیز حضور داشته باشند.

در ادامه دکترمحمد جانفدا، مدیر گروه ریاضی محض، دکتر سهراب عفتی، مدیرگروه ریاضی کاربردی و دکتر امینی، مدیر گروه آمار ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، آنان را به رعایت برنامه درسی برای اجتناب از تداخل درسها و شرکت در مسابقه های علمی و المپیادها توصیه کردند.

دکتر مجید میرزا وزیری، عضو هیأت علمی گروه ریاضی محض و مسوول شهر ریاضی در صحبتی صمیمانه ضمن اعلام حمایت خود از دانشجویان، آنان را به حضور در المپیادهای علمی، مسابقات علمی دانشجویی و همچنین مشارکت در مجموعه" ریاضی برای همه" فراخواند.

مسوول اداره آموزش دانشکده، نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی، مدیریت تربیت بدنی، مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویان از دیگر سخنرانان این برنامه بودند که ضمن معرفی حوزه خود، خدمات قابل ارائه توسط مرکز مربوطه را برای دانشجویان شرح دادند. همچنین کانون های فرهنگی دانشگاه در این جلسه معرفی و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

در پایان این برنامه، دانشجویان نو ورود از غرفه‌های انجمن‌ها و تشکل‌ها دیدار و با اهداف و برنامه های آنها آشنا شدند. 

IMG 3517IMG 3485IMG 3488IMG 3554