اولین نشست آشنایی با دوره های فنی و حرفه ای با عنوان "با سرعت به سوی مهارت" ساعت 12 روز سه شنبه 24/7/97 در سالن استاد دکتر بزرگ نیای دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.
در این کارگاه که با همکاری دفتر آموزش های عالی آزاد دانشکده علوم ریاضی و شورای صنفی دانشکده برگزار شد، مهندس عطاأالله امیدوار، معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی خدمات و امکانات این سازمان برای کسب مهارت های گوناگون را برای حاضران معرفی کرد.
مهندس امیدوار سه نوع زندگی شغلی را شامل حقوق بگیری، خود اشتغالی و کارآفرینی دانست و به بیان مزایا و معایب هر یک پرداخت. وی سه عامل موثر برای موفقیت درکارآفرینی را دانش، مهارت و نگرش ها و ویژگی های کارآفرینان عنوان کرد.
وی سازمان فنی و حرفه ای  را نهادی عنوان کرد که  در کنار دو نهاد آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رسالت آموزش را برعهده دارد.
وی در ادامه ضمن بیان سرفصل ها و استاندارهای دوره های آموزش مهارت در سازمان فنی و حرفه ای، به طور تفصیلی برخی از این دوره ها را که ممکن است برای دانشجویان مفید واقع شوند، معرفی و در پایان سخنانش برای برگزاری یک میزگرد با رویکرد آموزشی اعلام آمادگی کرد.

IMG 3687IMG 3692