در راستای ارتقای سطح بین الملل سازی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و توسعه فعالیت های علمی اعم از پژوهشی و آموزشی با سایر کشورها، نشستی در روز شنبه 31 فروردین با حضور پروفسور Intan Muchtadi ، رئیس دوره تحصیلات تکمیلی علوم ریاضی دانشگاه ITB اندونزی و دکتر علیرضا سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، معاونان دانشکده و جمعی از اعضای هیأت علمی در دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه در آغاز گزارشی از فعالیت های هر دو دانشکده ارائه و زمینه های همکاری دو دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان تفاهم نامه همکاری میان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و دانشکده ریاضی و علوم طبیعی دانشگاه  ITB اندونزی تنظیم و به امضای طرفین رسید.
لازم به توضیح است که دانشگاه ITB در شهر Bandung  اندونزی قرار دارد و یکی از 3 دانشگاه بزرگ و برتر این کشور می باشد. از جمله مفاد این تفاهم نامه می توان به همکاری در برگزاری دوره های دکتری مشترک، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش های تخصصی مشترک در هر دو دانشگاه، پذیرش دوره فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری و استادان در دو دانشگاه و انجام طرح های پژوهشی مشترک اشاره کرد.

IMG 9503IMG 9486IMG 9505