به دعوت دانشکده علوم ریاضی، آقای دکتر علی امروزنژاد استاد دانشگاه  استون  انگلستان روز یکشنبه،  31 شهریور98 سخنرانی  با عنوان
" Big Data Performance Management"
 در سالن دکتر بزرگ نیای دانشکده، ارائه نمودند که مورد استقبال علاقمندان بسیاری از اساتید، دانشجویان دانشگاه، مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی فعال در کسب و کارهای مبتنی بر داده های کلان قرار گرفت.
دکتر امروزنژاد دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی می باشد که دکتری تخصصی خود را در زمینه تحلیل پوشش داده ها از دانشگاه Warwick) ) اخذ و در حال حاضر استاد و رئیس گروه تحلیل تجارت Business Analytic)) دانشگاه استون انگلستان می باشد.
دکتر امروزنژاد در سخنرانی خود ضمن معرفی داده های کلان و کاربردهایی از داده های کلان را در آموزش، بهداشت، موسسات مالی، مانند بانکها، تجارت، سوپرمارکتها و حمل ونقل مورد بررسی قرار داده و در پایان به سوالات حضار پاسخ دادند.
ایشان در سخنرانی خود به موارد ذیل تاکید نمودند
"استفاده بهینه از داده های کلان، در تصمیم گیری و مدیریت به مدیران دستگاههای اجرایی کمک فراوانی می کند. بدون شک داده های کلان یک منبع ارزشمند از نظر اقتصادی است که می تواند برای اشخاص، سازمانها و جامعه  موثر باشد. سازمانها  مرتبا در حال جمع آوری داده ها به صورتهای مختلف مانند جداول، متن، تصاویر و ویدئو ها  می باشند، که از منابع مختلف جمع آوری می شوند با تحلیل آنها می توانند خدمات بهتری در اختیار مشتریان قرار دهند..با در اختیار داشتن داده های کلان میتوان سازمانهای بزرگ را از ابعاد مختلف همزمان بررسی نمود."

IMG 0998IMG 1008IMG 1000