دومین جلسه از این سخنرانی عمومی  کاربردهای یادگیری ماشین در تحلیل داده های پزشکی  روز شنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ ظهر به صورت مجازی در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.
در ابتدا جناب آقای دکتر منصوری دانش آموخته محترم دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشگر مرکز بین المللی یونسکو دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به ارائه توضیحاتی در رابطه با Mashad Study  و علت تولید آن پرداختند.
ایشان در ادامه به بیان داده های Mashad Study  شامل: مشخصه های بیوشیمیایی، مشخصه های هماتولوژی ، مشخصه های تن سنجی، مشخصه های تغذیه ای  و مشخصه های دموگرافیک  و هم چنین ارائه نتایج حاصل از این داده ها ازقبیل چاپ بیش از ۱۰۰ مقاله و چندین پروژه در رابطه با بیماران قلبی پرداختند.
در انتها ضمن اشاره به تخصص های موجود در مرکز یونسکو از جمله پزشکی، بیوشیمی، داروسازی، آمارزیستی و .... ، داده های جمع آوری شده و رابطه آنها با بیماران قلبی و دسته بندی ها را ارائه نموده و به تفسیر برخی داده ها پرداختند.
این جلسه با حضور اعضای محترم هیات علمی و سایر علاقمندان برگزار شد و با پاسخگویی دکتر منصوری به پرسش های مطرح شده از سوی حاضرین و اهدای تقدیرنامه ای از طرف دانشکده علوم ریاضی به پایان رسید.

1medlea2medlea3medlea