سخنرانی عمومی تحت عنوان « بایدها و نبایدهای من در آموزش الکترونیکی» روز شنبه ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ ظهر به صورت مجازی در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.
در ابتدای جلسه جناب اقای دکتر پرویزی عضو محترم گروه ریاضی محض دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد به بیان الزامات و استانداردهای آموزش (حضوری یا الکترونیکی) شامل داشتن طرح درس طبق سرفصل مصوب ، طراحی آزمون های استاندارد ، داشتن کلاس های تعاملی، پاسخگویی در خارج از ساعات کلاس و... پرداختند.
در ادامه توضیحاتی  در رابطه با انواع آزمون ها و هدف از برگزاری آزمون و ارزشیابی بیان نموده و روش های جایگزین برای آنها را ارائه نمودند.
ایشان هم چنین ضمن اشاره به این موضوع که تمام زمان کلاس های آنلاین نباید صرف تدریس شود، به ارائه راهکارهایی از جمله روشن کردن وب کم ها و گپ و گفت دوستانه، تمام کردن زودتر از موعد کلاس، پخش موسیقی و انیمیشن کوتاه جهت رفع خستگی در این کلاس ها پرداختند.
در انتها به بیان نکاتی در رابطه با اعتماد به دانشجویان از سمت اساتید و درک شرایط کنونی پرداختند.
این جلسه با حضور اعضای محترم هیات علمی و سایر علاقمندان برگزار شد و با پاسخگویی دکتر پرویزی به پرسش های مطرح شده از سوی حاضرین و اهدای تقدیرنامه ای از طرف دانشکده علوم ریاضی به پایان رسید.

1parv2parv3parv