دومین دورهمی مجازی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ 5 اسفند ماه 1399 به مناست میلاد باسعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، برگزار شد. این مجموعه از دورهمی های مجازی به منظور یادآوری خاطرات به یادماندنی دانشکده و دانشگاه برای دانش آموختگان محترم این دانشکده در گروه مدیت دانش آموختگان دانشکده علوم ریاضی برنامه ریزی شده که البته مورد استقبال دانش آموختگان، دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشکده قرار گرفته است.  
مهمان ویژه دومین دورهمی آقای دکتر بزرگنیا، استاد پیشکسوت دانشکده علوم ریاضی بودند که مورد احترام همه دوستداران علم ریاضی و آمار در سطح ملی و بین المللی هستند. در ابتدای این جلسه، آقای دکتر بزرگنیا با قرائت متنی، ضمن تشکر از برگزاری این جلسه، ابتدا خاطراتی را از کلاس های درس و اردوهای گروهی در سالهای گذشته بیان نمودند و آن اردوهای را یکی از مهمترین عوامل ارتباط نزدیک بین استادان و دانشجویان دانستند. سپس یاد و خاطره همکاران مرحوم دانشکده را گرامی داشتند. در بخش دوم این جلسه  بخش هایی از یک ویدئو که با عنوان سیمای اندیشمندان دانشگاه فردوسی مشهد در دسترس بود به نمایش گذاشته شد که با توجه به حضور آقای دکتر بزرگنیا، آقای دکتر صادقی و مرحوم آقای دکتر ارقامی در این ویدئو و صحبت های دلنشین این اساتید برجسته و دوست داشتنی مورد توجه حضار در جلسه قرار گرفت. در بخش سوم این جلسه سوالاتی که توسط دانش آموختگان در باب خصوصیات و نظرات آقای دکتر بزرگنیا مطرح شده بود، از ایشان پرسیده شد که جوابهای گرم و به یادماندنی آقای دکتر بزرگنیا، درس اخلاقی برای همگان بود. سپس چند نفر از حضار در جلسه نیز به صورت زنده سوالاتی را مطرح و از نحوه آموزش و تأثیرگذاری آقای دکتر بر زندگی علمی خود تشکر و قدردانی کردند. این جلسه پس از 90 دقیقه با گرفتن چند عکس یادگاری به پایان رسید.
لازم به توضیح است که برگزاری این جلسه به همت گروه دانش آموختگان دانشکده علوم ریاضی برنامه ریزی شده بود که آقای دکتر رزمخواه در انجام این مهم نقش اساسی داشتند و به طور مسلم بدون کمک های بی دریغ آقای دکتر مجید میرزاوزیری برای استفاده از تجربیات ایشان در اجرای برنامه، و آقای دکتر محمد امینی به خاطر حضور در منزل آقای دکتر بزرگنیا و پشتیبانی فنی الکترونیکی، امکان پذیر نبود که بدینوسیله از این عزیزان تشکر و قدردانی می شود.

posterbozorg1bozorg2bozorg3bozorg