سخنرانی عمومی تحت عنوان « مروری بر فعالیت های دفتر ارتباط با جامعه » روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1400 ساعت 12 ظهر به صورت مجازی در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.
در این جلسه جناب آقای دکتر امید سلیمانی فرد عضو محترم هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مسئول دفتر ارتباط با جامعه این دانشکده، به افتتاح و آغاز به کار دفتر همکاری های علمی و پژوهشی دانشکده علوم ریاضی و شهرداری مشهد و تفاهم نامه اولیه منعقد شده اشاره کردند.
در ادامه توضیحاتی در رابطه با پروژه های اولیه این دفتر با شهرداری مشهد، بازدیدها، سخنرانی‌ها و رویدادهای برگزار شده در حوزه داده های شهری و بازی انگاری در سطح کشوری ارائه داده و بر تاثیر گذاری نشست های تخصصی کافه دیتا تاکید کردند.
ایشان هم چنین به برگزاری مدرسه تابستانی علم داده و مدرسان برجسته مدعو آن اشاره کردند و از پروژه تهیه کتاب آمارنامه سال 1397 شهر مشهد و وبگاه آمار و داده‌های شهر مشهد به عنوان نقطه عطف و از موفق ترین پروژه های مشترک با شهرداری یاد کرده و از پروژه های آتی دانشکده با این مجموعه خبر دادند.
در انتهای سخنرانی، آقای دکتر سلیمانی فرد از تک تک افرادی که در سه سال فعالیت دفتر ارتباط با جامعه دانشکده در جهت پیشبرد اهداف آن کمک همراهی نمودند سپاسگزاری کردند.

3moroor11moroor16moroor21moroor