دومین جلسه از سلسله جلسات سخنرانی به مناسبت هفته آموزش با عنوان «دستاوردهای آزمایشگاه بازی سازی دانشکده علوم ریاضی» روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه سال 1400 ساعت 10 صبح به صورت مجازی در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه جناب آقای حمیدرضا گندمی عضو محترم تیم آزمایشگاه بازی سازی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، به بیان توضیحاتی در رابطه با نظرسنجی انجام شده از دانشجویان تحت عنوان میزان رضایت از سیستم انتخاب واحد و هم چنین ارائه نتایج این نظرسنجی پرداختند.
آقای گندمی نحوه تشکیل تیم را شرح داده و اعضای این تیم به سرپرستی جناب آقای دکتر رمضانیان، مسئول محترم آزمایشگاه بازی سازی را معرفی نمودند.
در ادامه ایشان راه حل پیشنهادی این تیم جهت ارتقاء کیفیت انتخاب واحد دانشجویان و هم چنین چگونگی ارزیابی این پیشنهاد را ارائه نمودند.
سپس در تکمیل این توضیحات، جناب آقای مهدی رسولی عضو محترم تیم آزمایشگاه بازی سازی دانشکده علوم ریاضی، توضیحاتی در رابطه با نقش نظریه بازی ها و ریاضیات در این مکانیزم ارائه نموده و به بیان مطالبی در این زمینه پرداختند.
ایشان هم چنین الگوریتم این مکانیزم و دلایل استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون را نیز شرح دادند.
در انتهای این جلسه آقای گندمی، به بیان توضیحاتی در رابطه با پنل مدیریت و پنل دانشجو پرداختند. ایشان با انجام یک انتخاب واحد نمادین سخنان خود را به پایان رساندند.
این جلسه با حضور اعضای محترم هیأت علمی و سایر علاقمندان برگزار شد و با تقدیر از جناب آقای دکتر رمضانیان و اعضای تیم آزمایشگاه بازی سازی به پایان رسید.

7bazsazi6bazsazi5bazsazi3bazsazi