دیدار با پیشکسوتان و تقدیر از استادان سرآمد آموزشی روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال1400 ساعت 12:30 ظهر به صورت مجازی و به مناسبت هفته سرآمدی آموزش در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سرکارخانم دکتر فشندی عضو محترم هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، شرح حالی از بانوی ریاضیدان انگلیسی ارائه نموده و از سرکارخانم دکتر افشارنژاد عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی و اولین بانوی خراسانی که دارای مدرک دکتری ریاضی، برای ارائه سخنرانی دعوت کردند.
سرکارخانم دکترافشارنژاد ابتدا به بیان مطالبی از دوره تحصیلات و سپس خاطراتی از دانشجویان و همکاران خویش پرداختند.
در ادامه اساتید بزرگواری همچون جناب آقای دکتر چیتی، جناب آقای ببرحسینی، جناب آقای دکتر رجب زاده و جناب آقای دکتر صبورملکی از اعضای محترم هیأت علمی و پیشکسوتان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن گرامیداشت یادبود همکارانی که حیات را وداع گفته اند به بیان خاطرات و ارائه پیشنهادات و توصیه هایی برای سایر همکاران در زمینه تشویق و ایجاد انگیزه در دانشجویان، پرداختند.
جناب آقای دکترطباطبایی و جناب آقای دکترنیکنام  اساتید و اعضای محترم هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی، از دیگر سخنرانان این جلسه بودند ؛ دکترطباطبایی شرایط به وجود آمده در حال حاضر را نعمتی ویژه عنوان کردند و از برقراری ارتباطات گسترده از این طریق ابراز خوشایندی نمودند.
درانتهای جلسه جناب آقای دکتر گچ پزان معاون محترم آموزشی دانشکده علوم ریاضی، ضمن تقدیر ازحضور تمامی اساتید در این جلسه  به مشکلاتی که برای دانشجویان در آموزش مجازی ایجاد می شود به طور مختصر اشاره نمودند.
این جلسه باحضور اعضای محترم هیأت علمی و سایرعلاقمندان برگزار شد و با تقدیر از پیشکسوتان محترم به پایان رسید.

1pishkes2pishkes3pishkes