بعدازظهر دوشنبه ده خرداد ماه ۱۴۰۰ رویداد فین تک مشهد با همت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و همراهی مرکز نوآوری شهری مشهد و مجموعه پی پینگ و با حضور حدود ۱۰۰ شرکت کننده علاقمند به حوزه فناوری‌های مالی در سالن همایش کارخانه نوآوری شهری مشهد برگزار شد.
در ابتدای این نشست، دکتر امید سلیمانی فرد مسئول دفتر ارتباط با جامعه و به نمایندگی از دانشکده علوم ریاضی ضمن خوشامدگویی به حضار، با برشمردن فعالیت‌های مشترک دانشکده و شهرداری مشهد و قدردانی از حمایت‌های این دو نهاد تاثیرگذار بر جامعه ابراز امیدواری کرد که این چنین فعالیت‌های مشترک ادامه دار باشند.
در ادامه رویداد در دو بخش برگزار گردید. در بخش نخست که به صورت انتقال تجربه بود افرادی چون مهندس عبادی از محموعه وندار، مهندس مشهدی از محموعه پی پینگ، مهندس شریعتمدار از مجموعه جیبینگ و رییس انجمن فین‌تک ایران، مهندس آشتیانی هم‌بیان‌گذار قسطا و آقای محمدی هم‌بنیان‌گذار پی‌گام در موضوعات مختلف و مرتبط با استارت‌آپ‌های مالی و تجربه‌های موفق در فناوری‌های مالی در ایران و جهان سخن گفتند.
بعد از اتمام بخش نخست، پذیرایی و استراحت در محیط کارخانه نوآوری شهری امکان شبکه سازی و آشنایی و گفتگوی صمیمانه بین حضار و اساتید مدعو فراهم شد.
در بخش پایانی، پنل تخصصی بررسی چالش‌های فین‌تک در ایران به ویژه برای شهرهایی که به دور از مرکز و پایتخت واقع شده‌اند مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

1fintech2fintech4fintech5fintech6fintech7fintech