در روز چهارشنبه 23/04/1400 تفاهم نامه همکاری مابین کلینیک علوم ریاضی دانشکده علوم ریاضی با کالج دانشگاه فردوسی مشهد منعقد شد.
 کلینیک علوم ریاضی که به منظور ارائه خدمات و مشاوره‌هاي ریاضی در دانشگاه فردوسی مشهد، كمك به ارتقاء جایگاه و افزایش امکان دسترسی به علوم ریاضی در جامعه، استفاده صحیح  از ریاضیات در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، صنعتی و .... و کمک به رفع نيازهاي تحقيقاتي كشور به ويژه در استان خراسان  راه اندازی شده است. این کلینیک به عنوان مركزی برای خدمات و مشاوره‌ اي علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد تأسيس شده است و  اهدافی از قبیل كمك به حل مسائل و مشكلات مرتبط با علوم ریاضی در همه رده های تحصیلی دركشور از طريق ارائه خدمات مشاوره ای به كليه اشخاص حقيقي و حقوقي، فراهم آوردن زمينه فعاليت‌هاي فردی و گروهي براي دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد، ارتقاء سطح کیفی آموزش ریاضی در جامعه، ارتقاء كيفيت پژوهش های علمی مرتبط با علوم ریاضی، انجام پژوهش‌های كاربردي و ايجاد زمينه جذب درآمدهاي اختصاصي براي دانشكده‌ علوم ریاضی را دنبال می‌کند.
به منظور اجرای این تفاهم نامه آقای دکتر محمد جانفدا به عنوان مسئول راه اندازی کلینیک علوم ریاضی  و به نمایندگی از دانشکده علوم ریاضی، هماهنگی ها و اقدامات لازم اجرایی را با کالج دانشگاه فردوسی مشهد به عمل خواهد آورد.