بیست و یکمین مسابقات دانشجویی آمار صبح روز 11ام مرداد 1400 به صورت مجازی آغاز شد. در ابتدا ضمن قرائت قرآن و نواختن نماهنگ سرود جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر مهدی عمادی عضو محترم گروه آمار دانشکده علوم ریاضی و دبیر اجرایی این مسابقات، خلاصه ای از فعالیتهای انجام شده را بیان کرده و سپس آقای دکتر محمد امینی دبیر کمیته علمی از چگونگی انجام این مسابقات نکاتی را بیان کردند.
راس ساعت 8:30 صبح دانشجویان وارد سامانه vu شده و ضمن رویت سوالات نظری به مدت سه ساعت به آن‌ها پاسخ داده و جوابهای خود را در همان سامانه آپلود کردند (لازم به ذکر است که این بخش بصورت انفرادی انجام شد). پس از استراحت مجددا ساعت 15:30 وارد سامانه  vu شده و به سوالات کاربردی که بصورت تیمی بوده، پاسخ داده و جواب های خود را در قالب فایل PDF آپلود کردند.
یادآوری می شود هر تیم متشکل از 3 نفر بوده و از 9 دانشگاه مختلف در این رقابت شرکت کردند.
کمیته علمی بلافاصله پس از اتمام مسابقه در بخش نظری پاسخ های دانشجویان را تصحیح کرده و بعد از جمع بندی نتایج نفرات برتر را بر اساس آیین نامه اعلام کردند.
جوایز در سه بخش توزیع می شود
1-    نفرات برتر در بخش نظری
2-    تیم های برتر در بخش نظری
3-    تیم های برتر در بخش کاربردی
مراسم اختتامیه این مسابقات بصورت مجازی در تاریخ 13 مرداد ساعت 12 انجام شد و پس از سخنرانی آقای دکتر سهیلی، رییس محترم دانشکده علوم ریاضی، آقای دکتر احمدی، مدیر محترم گروه آمار در مورد مزایای این شیوه از مسابقات مطالبی را بیان فرمودند.
در ادامه آقای دکتر امینی (دبیر کمیته علمی مسابقات) گزارشی از روند انجام مسابقات ارائه کردند و نتایج را اعلام کردند. در پایان این مراسم از سرپرست های تیم های مختلف نیز قدردانی شد.

•    نفرات برتر انفرادی عبارتند از:
زهرا احمدیان از دانشگاه علامه طباطبایی – رتبه اول
سیده ملیکا طاهری قلعه نو از دانشگاه الزهرا – رتبه دوم
پرهام حسن از دانشگاه تهران - رتبه سوم

•    تیم برتر کاربردی: دانشگاه تهران

•    کمیته علمی مسابقات :
آقایان دکتر امینی-دکتر اصغرزاده - دکتر خراشادی- دکتر عمادی- دکتر جعفری و دکتر خراطی

1gozaresh2gorazesh3gorazesh4gozaresh