مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهرام صادق پور گیلده، در روز چهارشنبه ١۴٠١/٢/٢٨  بصورت مجازی و با حضور خانواده محترم، بستگان، همکاران، اساتید و دانشجویان این استاد گرانقدر برگزار شد.


در این مراسم که به همت گروه آمار دانشکده علوم ریاضی دانشکده علوم ریاضی تدارک دیده شده بود، آقای دکتر عبدالحمید رضائی رکن آبادی رئیس دانشکده علوم ریاضی، آقای دکتر ابوالقاسم بزرگ نیا استاد پیشکسوت گروه آمار دانشکده، آقای دکتر مجید سرمد عضو هیئت علمی گروه آمار و آقای دکتر سید محمود طاهری از دوستان قدیمی دکتر صادق پور به سخنرانی و بیان خاطرات و ویژگی های استاد فقید، دکتر بهرام صادق پور گیلده پرداختند.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر سرمد ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره ی دکتر صادق پور و قرائت حمد و سوره جهت شادی روح ایشان، به حاضرین جلسه خوشامد گفتند. دکتر سرمد با اشاره به فضائل اخلاقی و خصوصیات فردی دکتر صادق پور، ایشان را نعمت و دوستی خوب برای تمامی دانشجویان و همکاران در زمان حیاتشان توصیف کرده و  به نکته بینی های دقیق و علمی و تقید ایشان به مراسمات مذهبی اشاره کردند.


سپس دکتر بزرگ نیا ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم، دکتر صادق پور را فردی صادق و مهربان در رفتار و گفتار توصیف کرده و از خداوند برای ایشان طلب آمرزش و غفران الهی کردند.
در ادامه مراسم دکتر رضائی رکن آبادی، یاد و خاطره دکتر صادق پور را در اذهان دانشجویان و همکاران ایشان، ماندگار توصیف کردند. ایشان با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد اساتید پیشکسوت در هفته ی آموزش و روز معلم، به تلاش های دانشکده در این راستا اشاره فرموند.
دکتر رضائی رکن آبادی، دکتر صادق پور را استادی مهربان، فروتن، خوش برخورد، عالم و پرتلاش توصیف کرده و روابط خوب و صمیمانه ایشان با دانشجویان خودرا یادآور شدند.
رئیس دانشکده ی علوم ریاضی، تلاش های دکتر صادق پور در زمینه پژوهش های علمی را بی نظیر خوانده و در پایان سخنرانی خود ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم، آرزوی روحی شاد و جایگاهی بلند مرتبه در بهشت برین برای ایشان داشتند.

در ادامه مراسم دکتر طاهری، به شرح فعالیت های آکادمیک و نقش دکتر صادق پور در کنترل کیفیت و آمار فازی پرداختند.
ایشان ابتدا به سابقه ی دوستی 30 ساله خود با دکتر صادق پور و هم دوره بودن با ایشان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرده و سپس با خاطرنشان کردن جایگاه دکتر صادق پور در پژوهش های مربوط به آمار فازی و کنترل کیفیت، ایشان را جزء سرآمدان این رشته در سطح جهان قلمداد کردند.
دکتر طاهری، مقالات متعدد علمی در زمینه کنترل کیفیت در محیط فازی و نیز تربیت دانشجویان ممتاز در این رشته را، از خدمات علمی دکتر صادق پور برشمردند.

این مراسم با پخش گزیده ای از سخنان دکتر ضادق پور که شرحی از زندگی و مراتب تحصیل و محل بزرگ شدن ایشان(روستای گیلده) بود، خاتمه یافت.

nekoodasht

nekodashtsadeghpoor0nekodashtsadeghpoor2nekodashtsadeghpoor1nekodashtsadeghpoor3nekodashtsadeghpoor4