در راستای ارتقا و تقویت روابط دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و شهرداری مشهد و انتقال تجربیات و توانایی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی فی‌مابین، تفاهم نامه ای بین این دانشکده به نمایندگی آقای دکتر عبدالحمید رضایی رکن‌آبادی، رئیس دانشکده و شهرداری مشهد، به نمایندگی آقای محسن محمدی، مدیر کل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد منعقد گردید.
به گزارش دفتر ارتباط با جامعه دانشکده علوم ریاضی در جلسه‌ای که در تاریخ دوشنبه 4 دیماه 1401 در محل کارخانه نوآوری مشهد با حضور، دکتر رضائی رئیس دانشکده، دکتر خشیارمنش معاون پژوهشی دانشکده و آقای دکتر عمادی مسئول دفتر ارتباط با جامعه دانشکده و جمعی از مدیران شهرداری مشهد در محل کارخانه نوآوری برگزار گردید، رئیس دانشکده علوم ریاضی با توجه به اهمیت همکاری دانشگاه و شهرداری ابراز امیدواری کردند که مطالعاتی که براساس این تفاهم نامه انجام می شود در سامان بخشیدن به فعالیت‌های علمی پژوهشی اثربخش و مفید باشد. آقای دکتر رضائی تاکید کردند دانشکده در خصوص تهیه آمارنامه های سالیانه و آمارنامه های تخصصی شهرداری و تحلیل داده های شهری آمادگی کامل را دارد.
در ادامه آقای محمدی اعلام کردند که این تفاهم نامه با هدف کیفیت بخشی، پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد از طریق ایجاد شبکه نخبگانی و مشارکت اعضای هیات علمی در تعریف تدقیق پژوهش و مطالعات شهرداری ارائه گردیده است.
ایشان تصریح کردند که تجربه نشان داده است طرح ها و مطالعاتی که با بررسی دقیق و نگاه تحلیلی انجام شده اند از سطح بهره وری مطلوبی برخوردارند. آقای محمدی، دانشکده علوم ریاضی را به عنوان مرکزیت این موضوع در این طرح اعلام کرد.
ضمنا دفتر ارتباط با جامعه دانشکده علوم ریاضی وظیفه هماهنگی با سایر دانشکده های دانشگاه فردوسی را در این زمینه بر عهده دارد.

tafahomshrdari11401tafahomshrdari21401