DSC 0454

به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري، با هدف آشنايي با پروژه هاي انجام شده و در حال انجام در اين شركت و نحوه ي راندمان كار براي تبديل يك ايده به يك پروژه ي اجرايي، تعدادي ازاعضاي هيات علمي و دانشجويان دانشكده علوم رياضي دانشگاه فردوسي مشهد از شركت فني، مهندسي بهپويان بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد،  با هماهنگي انجام شده ، هم زمان با هفته پژوهش، بازديد از اين شركت، به سرپرستي دكتر قنبري،معاون آموزشي وفرهنگي دانشكده، در ساعت 10صبح روز شنبه 20آبان ماه95 انجام شد.

براساس اين گزارش، در ابتداي بازديد نشستي با مدير عامل اين شركت به عمل آمد، كه ايشان با روي باز و خوش صحبتي، از شروع فعاليت شركت و ايده ي شكل گيري آن، توضيحاتي براي بازديد كنند گان ارايه كردند. طبق صحبت هاي ايشان، براي داشتن يك ايده ي اجرايي، بايد نگاه خود را به مسايل پيرامون تغيير داد، تا بتوان يك مساله ساخت، و با افزايش اطلاعات و دانش درباره ي موضوعات متفاوت، بتوان آن ايده را اجرا كرد. همچنين در پايان بازديد، معرفي قسمت كادر اجرايي اين شركت انجام شد و دانشجويان از نزديك با شركتي كه بر پايه ي ايده و بدون توليد است آشنايي كلي پيدا كردند.

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر