روز چهارشنبه 18 خردادماه 1401 مراسم تقدير از دانشجويان برگزيده مسابقات دانشجويي كشور برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر مرتضی گچ پزان معاون آموزشی دانشکده، به موفقیت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد در سابقه طولانی مدت برگزاری مسابقات ریاضی دانشجویی کشور اشاره کرده و از اساتیدی که در گذشته عضو تیم های مسابقات بودند، نام بردند و تلاش همکاران در برگزاری کلاس های آمادگی مسابقات تشکر کردند. ایشان بیان کردند که با اینکه درصد بالای مدت تحصیل این دانشجویان در آموزش مجازی بوده و این مساله سد راه یادگیری آنان نبوده است.
در ادامه دکتر رجبعلی کامیابی گل مدیر گروه ریاضی محض، حضوری شدن کلاس ها و امتحانات را به فال نیک گرفتند و ضمن اشاره به سابقه درخشان دانشکده در مسابقات ملی و بین المللی، بیان کردند که دانشجویان از گرایش های دیگر نیز میتوانند در این مسابقات شرکت کنند. دکتر کامیابی گل از زحمات تمامی اعضای دانشکده و پشتیبانی و همدلی آن ها از مسابقات ریاضی تشکر و قدردانی نمودند.
سپس دکتر مجید میرزاوزیری عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی، از تعلق خاطر خود به دانشکده سخن گفتند و افتخار دانشجویان را افتخار خود و دانشکده دانستند و موفقیت آن ها را مایه مسرت خود دانستند.
در ادامه این مراسم محمد صال مصاحیان، رئیس انجمن ریاضی ایران از تلاش شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران جهت راه اندازی مجدد مسابقات پس از دو سال وقفه، و تلاش این شورا برای حفظ کیفیت و امتیاز دانشجویان شرکت کننده سخن گفتند و نوید دادند که جلد دوم سوالات مسابقات به همراه جواب های آن چاپ خواهد شد.
در انتهای مراسم، رئیس دانشکده با تشکر از خانم دکتر میرابراهیمی، سرپرست تیم دانشکده در این مسابقات و دیگر همکارانی که در آمادگی دانشجویان برای شرکت در این  مسابقه نقش داشتند، این موفقیت را به دانشجویان افتخار آفرین دانشکده علوم ریاضی تبریک گفتند و هدایائی به این دانشجویان از طرف انجمن ریاضی، مدیریت دانشکده و گروه ریاضی کاربردی تقدیم گردید.

taghdanbartaar14011taghdanbartaar14012taghdanbartaar14013taghdanbartaar14014taghdanbartaar14016taghdanbartaar14017taghdanbartaar14018taghdanbartaar14019taghdanbartaar140110taghdanbartaar140111taghdanbartaar140112taghdanbartaar140113taghdanbartaar140115

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر