جلسه معارفه دانشجویان نو ورود مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم ریاضی به ترتیب در روزهای 16 و17 مهرماه 1401 با حضور آقایان دکتر عبدالحمید رضائی رکن آبادی رئیس دانشکده، دکتر مرتضی گچ پزان معاون آموزشی، دکتر خشیارمنش معاون پژوهشی، دکتر مصطفی توکلی مسئول فرهنگی و خانم دکتر فاطمه هلن قانع استاد قاسمی مسئول توسعه همکاری های بین الملل و همچنین خانم فاطمه محمدی رئیس اداره آموزش دانشکده، مدیران محترم گروههای آموزشی آقایان دکتر رجبعلی کامیابی گل، دکتر سهراب عفتی و دکتر جعفر احمدی و با شرکت پر شور دانشجویان نو ورود در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.
در این جلسات ابتدا دکتر رضایی ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ورود دانشجویان به دانشکده علوم ریاضی و آرزوی موفقیت و رشد علمی و سلامتی در دوران تحصیل در این دانشکده را از خداوند متعال خواستند و الویت اول دانشجویان را کسب علم و دانش بر شمردند.
در جلسه معارفه دانشجویان کارشناسی، دکتر گچ پزان به دانشجویان نو ورود خیر مقدم گفتند و برخی قوانین کلی آموزشی را بیان نموده و آرزو کردند که دانشجویان یک مقطع تحصیلی پویا را داشته باشند. سپس مدیران محترم گروه ها به معرفی گروه های آموزشی آمار، ریاضی محض و کاربردی پرداختند. سرکار خانم محمدی کارشناس مسئول آموزش نیز با بیان برخی مقررات آموزشی، دانشجویان را با مسائل آموزشی که دانشجویان بیشتر با آن ها درگیر هستند آشنا نمودند. در انتها آقای دکتر توکلی مسئول فرهنگی دانشکده به معرفی تشکل های دانشجویی پرداختند.
در جلسه معارفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دکتر خشیارمنش ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود، برخی نکات و مسائل پژوهشی را به اطلاع دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رساندند، سپس سر کار خانم دکتر قانع، مسئول توسعه همکاری های بین الملل، دانشجویان را با این دفتر آشنا نمودند و جهت هرگونه همکاری اعلام آمادگی کردند.

۲۰۲۲۱۰۰۹ ۱۴۳۳۰۹

puremath4

گروه ریاضی محض

appmath

گروه ریاضی کاربردی

stattistics

گروه آمار

compsc

گروه علوم کامپیوتر